کد خبر : 2221
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

عکس پشت بازوی فرهاد مجیدی در شب رویایی پیروزی

عکس پشت بازوی فرهاد مجیدی در شب رویایی پیروزی

آمادگی بدنی و فیزیکی فرهاد مجیدی با پشت بازو، پشت بازوی فوتبالیست مشهور ایرانی، عکس پشت بازوی فرهاد مجیدی در شب رویایی پیروزی را ببینید. فرهاد مجیدی دوست داشتنی استقلالی در شب پیروزی مقابل فولاد خوزستان یک شب به یادماندنی رقم زد و تیمش را در یک قدمی قهرمانی قرار داد. پیروزی استقلال مقابل فولاد

آمادگی بدنی و فیزیکی فرهاد مجیدی با پشت بازو، پشت بازوی فوتبالیست مشهور ایرانی، عکس پشت بازوی فرهاد مجیدی در شب رویایی پیروزی را ببینید.

فرهاد مجیدی دوست داشتنی استقلالی در شب پیروزی مقابل فولاد خوزستان یک شب به یادماندنی رقم زد و تیمش را در یک قدمی قهرمانی قرار داد.

پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان در تنها 4 هفته مانده تا اتمام لیگ، فاصله امتیازی مطلوبی را برای این تیم با پرسپولیسیها برقرار کرد.

حالا استقلال فرهاد مجیدی با پیروزیهای متوالی که کسب کرده، در حال آقایی در لیگ برتر ایران است.

مربی که الان در حال پشت بازو نشان دادن و تقسیم شادی با هوادارانش است، پیش از این انسانیت در فوتبال را با تیم استقلال با انجام یک کار زیبا معنا کرده بود و شاید این قهرمانی او پاداش به دست آوردن دل عاشقان معصوم بود. زمانی که با یک کودک اوتیسمی عاشق فوتبال به نشست خبری آمد، فرهاد قهرمان دلها شده بود.

عکسی از پشت بازو نشان دادن فرهاد مجیدی در آغوش بازیکنانش که در سایت ورزش 3 منتشر شده بود را ببینید.

پشت بازو نشان دادن فرهاد مجیدی

پشت بازو نشان دادن فرهاد مجیدی

حالا هواداران استقلال مطمئنا از فرهاد مجیدی رضایت خواهند داشت. مربی که توانست به معنای واقعی فعل خواستن را صرف کرده و درخششی مثال زدنی و افتخاری بزرگ برای استقلال بعد از چندین سال ناکامی در لیگ رقم بزند.

حالا فرهاد مجیدی دیگر طلسم استقلال در پیروزی در سال جدید را هم شکست. اتفاقی که می تواند امیدها برای ماندن فرهاد مجیدی در فصل آینده به عنوان سرمربی استقلال را کمی بیشتر کند.

شاید فرهاد مجیدی حالا در سودای موفقیتهای بیشتر برای آبی ها و همچنین باشگاههای آسیا یا حضوردر تیمهای مطرح دیگر بین المللی نیز باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها