کد خبر : 28223
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

عکس نحوه لانه سازی یاکریم برای بزرگ کردن جوجه و تخم گذاری

عکس نحوه لانه سازی یاکریم برای بزرگ کردن جوجه و تخم گذاری
با ساختن لانه کمک بزرگی در حق یاکریم ها که معمولا در لانه سازی مشکلات زیادی دارند، خواهید کرد.؛

اصول ساحت لانه برای یاکریم. چگونه برای یاکریم لانه بسازیم در عکس و توضیحات زیر روش اصولی لانه سازی برای قمری یاکریم به منظور کمک به آنها را ببینیم.

طبق تصاویر موجود می توانید برای قمری یا همان یاکریم لانه درست کرده و به مخلوقات خدا پناه دهید. دعای حیوانات زبان بسته اثرپذیر است.

با ساختن لانه کمک بزرگی در حق یاکریم ها که معمولا در لانه سازی مشکلات زیادی دارند، خواهید کرد.

عکس توضیحات روش لانه سازی برای یاکریم ها

لانه یاکریم

با زدن دو میخ به دیوار با طناب لانه را که بهتر است سبد میوه باشد، در محلی که سقف دارد نصب کنید.

دلیل این که یاکریم محل مسقف «دارای سقف» را برای لانه ساختن انتخاب می کند، این بوده که از گزند برف و باران و همچنین در تیررس قرار گرفتن پرندگان شکاری دیگر در امان بماند. پس لانه را در محل دارای سقف نصب کنید.

لانه یاکریم

مطابق تصویر محلی که لانه می سازید باید دارای سقف باشد. همچنین از سبد میوه که در همه جا پیدا شده و سبک و مناسب است برای لانه سازی استفاده کنید. کف سبد میوه تنها کارتن یا قوطی بگذارید کفایت می کند. مثل عکس زیر.

لانه

چیز اضافی دیگری مثل چوب در سبد میوه نگذارید تا تصور نکند آنجا محل لانه یک پرنده دیگری است.

لانه یاکریم

به این موضوع توجه کنید که یاکریم موجود آزادی بوده و چنانچه بفهمد به لانه آنها بعد از تخم گزاری نزدیک شده و به آن نگاه می کنید یا تردد زیادی در نزدیکی آشیانه وجود دارد لانه را ترک خواهد کرد و گناه بزرگتری را مرتکب خواهیم شد. یاکریم ها چنانچه بوی انسان را نیز در نزدیکی لانه و جوجه هایشان بفهمند باز لانه را ترک کرده و قهر می کنند. بنابراین از نزدیک شدن به لانه یاکریم و کنجکاوی در این خصوص پرهیز کرد.

یاکریم ها هوش چندان بالایی در لانه سازی ندارند و ساخت لانه برای آنها کمک بزرگی در حقشان می کند. از این که با گذاشتن اندکی وقت در حق آنها چنین لطفی می کنید قدردان شما هستیم.

انسانیت مرز نشناخته و انسان های مهربان چترهای محبت و خوبی خود را از مخلوقات خداوند دریغ نمی کنند. از این که در کنار خانه و محل کار خود و آشنایان این گونه در حق پرندگان زبان بسته محبت و نیکی کرده یعنی دارای روح و منش اخلاقی بزرگی هستید و گوهر انسانیت و اخلاق هنوز در دل شما زنده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا
محمدرضا
9 ماه قبل

سلام من لونه رو همینطوری ساختم فقط یه مقدار ارتفاعش زیاده به نظرتون میاد؟؟ لطفا جواب بدید ممنون.

انسانیت
انسانیت
4 ماه قبل

الهی که چنین کاری ، معمول بشه. لطفا یک نکته ی دیگه رو هم اضافه کنید و اون اینکه لانه رو در جایی قرار بدن که دست بچه های کنجکاو و یا شیطون به اون نرسه. حتی با کمک چهارپایه و نردبان هم نتونن به لونه برسن. البته بهتره که لونه از دید انسان ها به خصوص بچه ها ، مخفی باشه