کد خبر : 31696
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

میزان مصدومیت مارتینز بعد بازی جام حذفی با بولونیا

میزان مصدومیت مارتینز بعد بازی جام حذفی با بولونیا
سیمونه اینزاگی در این باره گفت مارتینز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و امیدشان بر این است که مصدومیت جدی نباشد.؛

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر میلان بعد از بازی با بولونیا در بازی جام حذفی ایتالیا در خصوص مصدومیت لائوتارو مارتینز صحبت کرد.

این بازیکن که به دلیل مصدومیت نتوانست تا انتهای بازی هم تیمی هایش را همراهی کند در نهایت تعویض شد.

سیمونه اینزاگی در این باره گفت مارتینز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و امیدشان بر این است که مصدومیت جدی نباشد. همچنین چون کمتر از سه روز دیگر دو و نیم روز بعد بازی داریم بایستی این اتفاق را مورد سنجش قرار دهیم.

وی همچنین در باره عملکرد آرناتوویچ در دیدار جام حذفی مقابل بولونیا که با شکست 2 بر 1 اینتر و حذف آنها از این جام همراه شد اعلام کرد بازی ارناتوویچ را دوست داشته است. وی در این بازی عملکرد و آن چیزی را که می خواستیم انجام داد. با این وجود مشخص است که در امر گلزنی شانس با او یار نبود ولی در موقعیت های خوبی نیز قرار گرفته بود.

اینزاگی

اینزاگی در دیدار جام حذفی مرحله یک هشتم نهایی مقابل بولونیا

سیمونه اینزاگی در باره شکست دو بر یک از بولونیا در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال نیز گفت در 15 دقیقه انتهایی وقت اضافه دوم تیمش خوب نبوده و اینتر میلان بر این که پیروزی را با شکست عوض کند عادت ندارد. بعد از آن که نود دقیقه خوب کار کردیم شکست تلخ بود و هواداران و بازیکنان به دنبال راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا بودند که مقدور نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها