کد خبر : 9410
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

چه مقدار از زنان در تهران اهدای خون می کنند

چه مقدار از زنان در تهران اهدای خون می کنند

درصد مشارکت بانوان در اهدای خون چقدر است؟ میزان اهدای خون زنان تهرانی در اهدای خون چند درصد است؟ از زبان مدیرکل انتقال خون پایتخت و در خبری که خبرانلاین کار کرده، پاسخ به این سوال را در مارال نیوز نیز خواهیم خواند. مدیرکل انتقال خون استان تهران آقای مهدی زاده عنوان کرده هم اکنون

درصد مشارکت بانوان در اهدای خون چقدر است؟ میزان اهدای خون زنان تهرانی در اهدای خون چند درصد است؟ از زبان مدیرکل انتقال خون پایتخت و در خبری که خبرانلاین کار کرده، پاسخ به این سوال را در مارال نیوز نیز خواهیم خواند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران آقای مهدی زاده عنوان کرده هم اکنون فقط چهار و نیم درصد از زنان اقدام به اهدا نمودن خون خود کردند و در این خصوص از بانوان که همواره در امور فرهنگی پیشگام هستند تقاضا می کنیم که در موضوع مقدس و انسانی اهدای خون نیز مشارکت لازم را به عمل بیاورند.

اهدا کردن خون در تهران بین زنان و دختران

گفتنی است پیش از اهدای خون آزمایش های لازم و جامع به عمل می اید تا چنانچه دریافت خون منجر به ضربه وارد کردن به سلامتی اهدا کننده شود، از خون گیری اجتناب شود چرا که حفظ نمودن سلامتی مراجعه کنندگان و مردم اولویت پایگاه های انتقال خون است.

همچنین در سال جاری و طی تاسوعا و عاشورای حسینی رشد نزدیک به 7 درصدی اهدای خون در بین بانوان و زنان پایتخت را شاهد بودیم.

با توجه به همیشگی و دائم بودن نیاز به اهدای خون مشارکت عموم مردم از جمله لازمات برای اهدای خون است تا در این کار خیر مشارکت نمایند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دارندگان گروه خونی O کمتر بیماری قلبی می گیرند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دارای گروه خون o برای ابتلا به […]