کد خبر : 29743
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

دلیل بهبود پیدا کردن شرایط والیبال ایتالیا مقابل ایران

دلیل بهبود پیدا کردن شرایط والیبال ایتالیا مقابل ایران
چرا ایتالیا توانست ایران را در دور دوم لیگ ملت های والیبال جهان شکست دهد؟ دلیل برگشت ایتالیا به روند بازی مقابل ایران چه بود؛

چرا ایتالیا توانست ایران را در دور دوم لیگ ملت های والیبال جهان شکست دهد؟ دلیل برگشت ایتالیا به روند بازی مقابل ایران چه بود؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا فردیناندو دی جورجی بعد پیروزی بلندقامتان و شاگردانش مقابل ایران اعلام کرد به دلیل سرویس های مناسبی که از سوی جیانلی بازیکن خوب تیمشان زده می شد قادر شدیم دفاع های مناسبی داشته باشیم. این اتفاق شرایط را برای بهتر کردن بازی برای ما فراهم نمود.

والیبال ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا یادآور شد در توپ هایی که برگشت پیدا می کرد نیز عملکرد مناسبی را داشتیم. توپ گیری مطلوب و همچنین زخمی نمودن توپ هایی که والیبال ایران مقابل ما حمله می کرد. باعث بهتر شدن شرایط ما و در نهایت برد 3 بر 0 مقابل ایران شد.

دی جورجی ادامه داد در دست سوم شرایط برای تیمش آسان نبود. زیرا ایرانی ها در توپ گیری عالی عمل می کردند و در توپ هایی که برگشت پیدا می کرد نیز خوب کار کردند. علاوه بر این ما نیز اشتباه زیادی داشته و عملکرد خوبمان را ارائه ندادیم و با مرتکب شدن خطاهایی در حملات زمینه پیش گرفتن ایران را فراهم کردیم. هر چند در نهایت برنده شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها