کد خبر : 31529
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

سادیو مانه در مرکز توجه النصری ها با گلزنی به الاتفاق

سادیو مانه در مرکز توجه النصری ها با گلزنی به الاتفاق
در شرایطی که این روزها بیشتر نام رونالدو را در النصر می شنویم اما با گلزنی و درخشش سادیو مانه این بازیکن نیز در مرکز توجه ها برای تیم النصر قرار گرفت؛

در شرایطی که این روزها بیشتر نام رونالدو را در النصر می شنویم اما با گلزنی و درخشش سادیو مانه این بازیکن نیز در مرکز توجه ها برای تیم النصر قرار گرفت.

با گلزنی خوبی که از سوی سادیو مانه دردیدار النصر و شاگردان استیون جرارد در جریان جام حذفی فوتبال عربستان شاهد بودیم، النصر توانست با یک گل به برتری برسد.

گلی که در دقیقه 107 به ثمر رسید تا الاتفاق از رقابت های جام حذفی عربستان حذف شود.

شرح تنها گل بازی النصر و الاتفاق روی پاس زمینی زیبا

گل زیبا و البته تمرین شده النصری ها که روی حرکت فوق العاده ایمن احمد با پاس زمینی خوب او به سادیو مانه به ثمر رسید. در جریان گلزنی، ایمن احمد در بال چپ توپ را استوپ کرده و با تیزبینی خود یک پاس تند و تیز زمینی به جایی که رونالدو و سادیو مانه در آن حضور داشتند فرستاد.

مدافع الاتفاق که در تلاش بود این پاس زمینی را با پایش دفع کند اما توپ از زیر پای او عبور کرده و در نهایت به سادیو مانه رسید.

مانه ستاره سنگالی النصر نیز بدون هیچ گونه لمس اضافی توپ به صورت یک ضرب با پای چپ خود یک شوت زمینی به سمت دروازه الاتفاق زد. شوتی که توسط دروازه بان حریف قابل دفع نبود تا در نهایت النصر با یک گل الاتفاق را شکست دهد.

اخراج تالیسکا در آخرین دقایق نیمه اول و بازیکن الاتفاق در نیمه دوم

در این دیدار اندرسون تالیسکا در آخرین دقایق نیمه نخست با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. هزازی نیز در دقیقه 89 از الاتفاق اخراج شد تا دو تیم با شروع وقت های اضافه با تعداد یارهای برابر مقابل هم بایستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها