کد خبر : 5563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

رکورد پرگل ترین مسابقه فوتبال و بیشترین گل های زده شده

رکورد پرگل ترین مسابقه فوتبال و بیشترین گل های زده شده

رکورد پرگل ترین مسابقه فوتبال در جهان با چه تعداد گل و مربوط به چه بازی بوده و بیشترین تعداد گل های رد و بدل شده در یک مسابقه رسمی فوتبال چقدر است؟ به گزارش مارال نیوز، همواره برترین ها و بیشترین ها ذهن افکار عمومی را به سمت خود جلب کرده و در صورت

رکورد پرگل ترین مسابقه فوتبال در جهان با چه تعداد گل و مربوط به چه بازی بوده و بیشترین تعداد گل های رد و بدل شده در یک مسابقه رسمی فوتبال چقدر است؟

به گزارش مارال نیوز، همواره برترین ها و بیشترین ها ذهن افکار عمومی را به سمت خود جلب کرده و در صورت خاص بودن از آن به عنوان رکوردی دست نیافتنی یاد می شود. با این وجود دانستن رکورد جالبی از پرگل ترین دیدار ورزشی فوتبال و بیشترین میزان گل هایی که رد و بدل شده بین تیمهای باشگاهی می تواند برای شما هم جالب باشد.

بیشترین گل های زده شده در مسابقه فوتبال

شاید هر زمان نام یک بازی پرگل فوتبالی را بشنوید، به ذهن شما دیدار ایران و مالدیو بیاید. دیداری که با برتری 17 بر 0 ایران مقابل مالدیو به پایان رسید اما این تعداد گل در مقابل رکورد زیر که خواهید خواند، اصلا به حساب هم نمی آید.

رکورد بیشترین گل های زده شده در یک مسابقه

بیشترین تعداد گل های زده شده در فوتبال مربوط به لیگ سیرالئون بوده که در آن تیمی با نام لومبیو یونایتد در مقابل کائولا رنجرز با نتیجه 95 بر 0 صفر شکست خورده است.

همچنین دیگر دیدار پرگل رقابتهای فوتبال که به عنوان رکورد محسوب می شوند باز هم مربوط به لیگ سیرالئون می شود که در آن اف سی گالف موفق به شکست تیمی با اسم کاکیما با نتیحه پرگل و عجیب 91 بر 1 شده بود.

البته این رکوردها هنوز ثبت نشدند چرا که فدراسیون فوتبال سیرالئون بایستی تحقیقات خود را در خصوص عدم تبانی تیمها در مسابقه مذکور انجام دهد. در صورتی این نتایج در فهرست رکورد پرگل ترین مسابقات فوتبال ثبت خواهد شد که تائید نهایی فدراسیون بعد از تحقیقات گسترده و همه جانبه انجام پذیرد.

مبارزه با تباتی از جمله شعارهای اصلی فدراسیون سیرالئون اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها