کد خبر : 32335
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

نتیجه گرفتن سخت ایران در خاک ترکمنستان/ عربستان مقابل تاجیکستان متوقف شد

نتیجه گرفتن سخت ایران در خاک ترکمنستان/ عربستان مقابل تاجیکستان متوقف شد
تیم ملی فوتبال ایران در خاک ترکمنستان به سختی به پیروزی رسید و عربستان نیز مقابل تاجیکستان به تساوی رسید.؛

به گزارش پایگاه خبری مارال نیوز، در چهارمین بازی مرحله گروهی و مقدماتی انتخابی جام جهانی از قاره آسیا تیم ملی فوتبال ایران در ترکمنستان شب سختی را سپری کرد.

تیم ملی ایران تنها با یک گل که توسط قائدی به ثمر رسید مقابل ترکمنستان به برتری رسید. این برد شرایطی به دست آمد که در آخرین دقایق بازی ترکمنستانی ها شانس زدن گل به ایران و به تساوی کشاندن بازی را نیز داشتند.

دیداری که از ساعت 18:30 دقیقه برگزار شد و در آن در حالی که ملی پوشان در نیمه ابتدایی نیمه نخست به وسیله مهدی قائدی می توانستند به گل برسند با بی دقتی این بازیکن در باز کردن دروازه خالی نتوانستند به این مهم برسند.

هر چند در آخرین دقایق نیمه نخست قائدی توانست به نوعی اشتباهش را جبران کرده و پاس بلندی که کنعانی زادگان به طارمی فرستاده بود و با ضربه سر طارمی، قائدی در محوطه جریمه ترکمنستان شرایط شوت زنی به دروازه را پیدا کرده بود با شوت سرضرب مهاجم کشورمان قائدی تنها گل خود و تیم ملی را در این بازی به ثمر برساند.

در ادامه کار تیم ملی کشورمان حملات نسبتا بیشتری نسبت به ترکمنستان داشت هر چند تیم میزبان نیز حرف هایی برای گفتن داشته و چندین بار دروازه حسینی را تهدید کرده بود.

در پایان بازی شاگردان قلعه نویی با همان یک گل به پایان رسید.

کار بزرگ تاجیکستان مقابل تیم متمول عربستان

در دیگر بازی نیز که در تاجیکستان به صورت هزممان از ساعت 18:30 دقیقه پیگیری شد عربستان با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیک ها به تساوی رسید.

فیراس البورایکان در ابتدای نیمه دوم برای عربستانی ها گلزنی کرد و زویروف روی پاس کمالوف در دقیقه 80 کار را به تساوی کشاند تا تیم خوب و یکدست تاجیکستان که در بازی های جام ملتهای آسیا نیز خوب عمل کرده بودند این بار نیز مقابل عربستان خوب ظاهر شده و یک امتیاز ارزشمند از این بازی حساس به دست بیاورند.

تاجیکستان عربستان

عکسی از تقابل عربستان با تاجیکستان در بازی برگشت انتخابی جام جهانی

در دیدار تاجیکستان با عربستان در شهر دوشنبه باران سختی نیز در حال باریدن بود. آنها با گلزنی خوب خود در زیر باران به جشن شادی پرداختند.

تاجیکستان با این تساوی فعلا با 5 امتیاز بالاتر از اردن قرار دارد. البته آنها باید برای قرار گرفتن در این رتبه در انتظار شگفتی آفرینی پاکستان باشند که کمی سخت به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها