کد خبر : 11057
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

شانس رسیدن رونالدو به ناپولی چقدر است

شانس رسیدن رونالدو به ناپولی چقدر است

سایت مارال نیوز؛ آخرین خبر از وضعیت نقل و انتقالات رونالدو از افزایش شانس های او برای انتقال به ناپولی ایتالیا خبر می دهد. تنها 4 روز تا پایان زمان نقل و انتقالاتی لیگ جزیره مانده و کریستیانو رونالدو همچنان تیم مورد نظر خود را پیدا نکرده و چنانچه در این 4 روز نیز خبری

سایت مارال نیوز؛ آخرین خبر از وضعیت نقل و انتقالات رونالدو از افزایش شانس های او برای انتقال به ناپولی ایتالیا خبر می دهد.

تنها 4 روز تا پایان زمان نقل و انتقالاتی لیگ جزیره مانده و کریستیانو رونالدو همچنان تیم مورد نظر خود را پیدا نکرده و چنانچه در این 4 روز نیز خبری نشود او بالاجبار باید در منچستریونایتدی باقی بماند که در لیگ اروپا غایب است.

آخرین اخبار از افزایش شانس پیوستن رونالدو به ناپولی خبر می دهد، رونالدو برای پوشیدن پیراهن ناپولی فاصله چندانی ندارد البته باید این مهم با یک شرط محقق شود.

شروط مهم برای ناپولی رفتن کریستیانو رونالدو

از شروط پوشیدن پیراهن ناپولی توسط رونالدو یک موضوع مهم عنوان شده است جنانچه ویکتور اوسمین که از مهاجمان مطرح کشور نیجریه است  و قرار است با قرارداد یکصد میلیون یورویی لباس شیاطین سرخ را بپوشد می تواند تعیین کننده این موضوع شود.

اگر این اتفاق بیافتد ناپولی می تواند تا پایان این فصل به صورت قرضی رونالدو را در اختیار داشته باشد.

با انتقال رونالدو به ناپولی او می تواند در لیگ اروپا حاضر شده و به تقابل با تیمهای همگروه آن در مرحله گروهی که چه بسا تیمهای نه چندان سختی نیز به نسبت دیگر گروهها می توانند باشند؛ «آژاکس آمستردام، لیورپول و گلاسکو رنجرز» بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها