کد خبر : 32326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

برای تیم ملی آلمان؛؛

جوانی به نام «فلورین ویرتز» در بازی های بزرگ هم می درخشد

جوانی به نام «فلورین ویرتز» در بازی های بزرگ هم می درخشد
ستاره جوان بایر لورکوزن بازی جذاب و تماشایی و کم اشتباهی را مقابل فرانسه از خود به نمایش گذاشت تا طرفداران نیز به آینده او و تیم ملی المان امیدوار شوند.؛

به گزارش مارال نیوز، در شرایطی که ستاره های جوانی همچون فلورین ویرتز اکنون به عنوان تکیه گاه و امید اصلی تیم ملی آلمان برای عبور از بحران شناخته می شوند، این نقد و ترس وجود دارد که آنها نتوانند مقابل تیم های مدعی کاری از پیش ببرند. اما در دیدار دوستانه شب گذشته که با پیروزی دو بر صفر آلمان بر فرانسه به پایان رسید فلورین ویرتز نشان داد که می تواند حتی مقابل قهرمان جهان هم موفق شده و کار خود را به درستی انجام دهد.

ستاره جوان بایر لورکوزن بازی جذاب و تماشایی و کم اشتباهی را مقابل فرانسه از خود به نمایش گذاشت تا طرفداران نیز به آینده او و تیم ملی المان امیدوار شوند.

ستاره جدید طلوع کرده آلمان فلورین ویرتز

در شروع این مسابقه و در همان اغازین لحظات تونی کروس با پاسی بلند توپ را به زمین فرانسوی ها رساند که در آن حین ستاره 20 ساله بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان یعنی فلورین ویرتز با تصاحب توپ و اقدام به شوت زنی از پشت محوطه با شلیکی دیدنی گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

این عملکرد مثبت از ویرتز می تواند نوید حضور این ستاره در تیم های باشگاهی بزرگ اروپایی همچون سیتی، بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول، اینتر و سایر باشگاه هایی که در سطح اول فوتبال قرار گرفته و هر ساله از مدعیان تصاحب جام قهرمانی لیگ قهرمانان نیز محسوب می شوند، را بدهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها