کد خبر : 19909
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

هیچ کس انتظار نتیجه گیری مراکش در جام جهانی را نداشت

هیچ کس انتظار نتیجه گیری مراکش در جام جهانی را نداشت
سرمربی مراکش اعلام کرد: هیچ کس انتظار نداشت مراکش در جام جهانی نتیجه بگیرد.؛

ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش اعلام کرد کسی انتظار این را نداشته که مراکشی ها قادر شوند تا این مرحله از جام جهانی صعود کنند. به گفته او مراکش می تواند باز هم شگفتی های خود را ادامه دهد.

ولید الرکراکی در نشست خبری قبل بازی با پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی گفت: بازی های قبلی ما مقابل کرواسی، بلژیک و اسپانیا اصلا آسان نبود. تمام بازی های جام جهانی دشوار است و البته ما تمام اهتمام خود را به کار می بندیم تا شگفتی خود را ادامه دهیم.

سرمری جوان و موفق آفریقایی ولید الرکراکی یادآور شد: دیدارهای این مرحله از جام جهانی همواره دشوار هستند. ما مقابل پرتغالی در یک چهارم نهایی مصاف خواهیم کرد که بازیکنان آن در بهترین باشگاه ها حاضر هستند. این کار ما را سخت تر می کند. وی به حضور رونالدو اسطوره و بازیکن بزرگ فوتبال جهان نیز اشاره کرد.

هیچ کس انتظار نداشت مراکش در جام جهانی نتیجه بگیرد

تیم ملی مرکاش در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی و با درخشش دروازه بان خود توانست از سد اسپانیا عبور کرده و بزرگترین شگفتی را خلق کند. بعد از این پیروزی خیابان های مراکش جای سوزن انداختن نبود و مردم از فرط خوشحالی تا صبح نخوابیدند. تاریخ سازی بزرگی که مراکشی ها پدید آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها